JVC GZ-MS150 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 148 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS150 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

bertus15 05-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

de camera is perecies de eenvoudige camera die wij zochten. deze dient op de basis school om de lessen te filmen en te evalueren aan de hand van de beelden.

hendrix88 10-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

net gekocht nog niet veel gebruikt 1e indruk goed mooi toestel gebruiks vriendelijk.
mooi gevormd jammer dat er niet standaard een sd kaart bij zit je kan er niet meteen mee aan de slag.

Zilverrug 28-10-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Handig camera, licht,makkelijk in gebruik, scherp beeld.Voor mij een camera die ik goed kan gebruiken, vooral huis-tuin- en keuken opnames, vooral vanuit een opleidng die ik doe, is deze makkelijk. rfelecteren op mijn eigen handelen. Dat is wat ik bedoel met gebruiksvriendelijkheid.

arjan4379 12-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Klein en compact. Handzaam, makkelijk te bedienen. Prima beeld en geluid. Net 1 dag in gebruik, nog niet alle mogelijkheden bekeken.

Robin17 02-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Mooie kleine camera die door het kleine formaat ook zeer geschikt is voor kinderhanden. Erg gemakkelijk in het gebruik. De bediening is erg logisch en spreekt voor zich. Wat ik een nadeel vind is dat de sluiterkap apart mechanisch geopend moet worden ipv automatisch met aanzetten van de camera. De kwaliteit van de gemaakte opnamen is erg scherp. De camera biedt dan geen HD, maar dat is niet af te zien aan de beeldkwaliteit: subliem ! De ingeboude geluidsregistratie voldoet boven verwachting. Natuurlijk geen HiFi kwaliteit, maar zeker erg duidelijk en helder geluid, waarbij nevengeluiden (wind, etc.) keurig worden weggefilterd.

Ropet 02-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Prima camera, geluid niet hoogstaand, beeld prima, handzaam en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Meteen een 16Gb SD-kaart bijgekocht, goed voor vele uren opnemen.

nadelief 28-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

fijne camera, makkelijk in gebruik, ook omdat er natuurlijk weinig mogelijkheden aan zit.klein dus makkelijk mee te nemen.alleen voor de bediening vind ik de bedieningknopjes te klein

Klaas Eindbaas 07-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Ik heb de camera nu een paar dagen en ik weet al helemaal hoe hij werkt, hij is dus makkelijk in gebruik. Alles is makkelijk te vinden en simpel te bedienen. De camera is dus heel geschikt als je van eenvoudig houdt! De ccamera heeft in principe alles wat je van een camera verwacht... Hij neemt het geluid goed op, de beeldkwaliteit is super en hij ziet er goed uit! Je kan er dus mee bij aankomen bij je vrienden...

R Vuyst 24-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Ik ben nog steeds heel erg blij met de camera.
Heb op 14 jullie een paar uur gefilmd bij een optreden en de beelden en het geluid waren zeer goed.

julmar 20-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

handig compacte camera om prima opnames mee te maken. Goed betaalbaar en makkelijk mee te nemen

van Geldorp 17-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Het is een goeie camera, prijs-kwaliteit is goed. Goeie beelden en gebruikersvriendelijk. De mogelijkheden zijn goed en niet te moeilijk. Is gemakkelijk hanteerbaar.

JCVJack 15-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Camcorder 1 gebruikt in New York.Camcorder mooi klein formaat past goed in klein handtas. Beeld kwaliteit zeer goed vergeleken met onze oude JVC digi recorder (DV cassette). Voor deze prijs 115 euro mag niemand klagen. Een nadeel is omdat hij zo klein is dat ook de bedieningsknoppen ook zeer klein zijn (vooral bij het in- uitzoomen). Aanrader zeker voor zijn prijs.

sjoerdvdvelde33 08-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

het is een fijne camera, prettig in gebruik. hij heeft voldoende megapixels voor een prima dvd kwaliteit. ligt mooi klein de in de hand, past zelfs in een gewoon fototoestel hoesje. wij gebruiken deze camera puur voor korte kleine opnames, dus voor je hobby is het meer dan genoeg. het lcd kleurenscherm is vrij groot, en door de beeldstabilisator is het makkelijk om ook voor beginners een goede opname te maken. er zijn een hoop mogelijkheden maar daar zijn we verder nog niet aan toe gekomen. ik zou zeggen, kopen en veel plezier ermee, hebben wij ook!

Adje01 27-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Wij zijn ontzettend blij met deze aankoop. Het is een mooie kleine camera die zo in de tas meekan.Hij is ontzettend makkelijk in het gebruik en maakt zeer mooie opnames ook qua geluid.Alle positieve reviews die wij voor de aankoop hebben gelezen zijn niets teveel gezegd. Kortom prijs/kwaliteit verhouding vinden wij een dikke 8 waard.

pkbrussee 24-06-2012

lekkere kleine camcorder.
maak goede beelden en het geluid is ook redelijk
uitstekende prijs kwaliteit verhouding
zeer tevreden.

producent 19-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Op zoek naar een handzame eenvoudig te bedienen camera voor een guinstige prijs / kwaliteit verhouding. De zoekcriteria opgegeven bij kieskeurig en daar stonden een aantal camera's. Vanuit eerdere ervaringen met JVC en nav de reviews op kieskeurig uitgekomen op de GZ-MS150 die aan al de criteria voldeed. Klein, handzaam in gebruik, licht, compleet geleverd met een accu voor 30-40 min. opnemen, 70x gestabiliseerde zoom (werkt redelijk, helder beeld, met voor deze camera best goed geluid. Het appraat werkt zeer intuitief: alle programmamogelijkheden zijn handig af te lezen op het schermpje. de instellingen zijn vrij beperkt, maar dat vind ik juist handig. Er zit geen losse lenskap op, maar een sluiter die je met een knopje moet openen. Aansluiten op pc of tv is met de bijgeleverde kabeltjes geen probleem. Heb er meteen een SD-kaartje van 8MB (SanDisk Ultra 30 MB/s) bij gekocht voor 2 tot 4 uur opnemen.
De handleiding is helder en duidelijk te volgen. Kortom een camera met een goede prijs/kwaliteit verhouding met bovendien 2 jaar garantie.

petra martens 04-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

mooi compacte camera voor deze prijsklasse.
goede beeldkwaliteit zelfs bij opnames in huis met weinig licht.
gebruiksvriendelijk geen rare moeilijk fratsen.
geluid is prima.

zeker aan te raden.

jokedoem123 02-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Een fijne en compacte camera voor de hele familie. Geweldig beeldkwaliteit, het enige minpuntje is het geluid.

Emily Dekkers 29-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Ik ben zeer te vrede over de aankoop van mijn filmcamera. Hij maakt duidelijke beelden zeer goed van kwaliteit en zeer goed geluids opnamen.
Mooie uitvoering en duidelijk instructie boekje.

H.P.Horst 15-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

In de tuin gemaakte opnamen waren van prachtige heldere vogelgeluiden voorzien,zo bleek bij afspelen op de TV.
Het beeld is mooi scherp, ook al is het geen full hd.
Ik had bij de verkoper begrepen,dat het toestel eventueel ook als foto-camera kan worden gebruikt, maar die mogelijkheid heb ik nog niet ontdekt.
De batterij/accu was nogal snel leeg,maar datkan ook komen doordat ik aanvankelijk dikwijls door de menu-mogelijkheden ben gegaan.
Mooi compact toestel.
Na een paar dagen heb ik nog geen mening over de degelijkheid.

carolavbeek 14-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Hij is klein maar fijn. Licht lekker in de hand en je neemt hem overal mee naar toe. Hij is makkelijk in je tas te stoppen door zijn kleine formaat en zijn lichte gewicht. Beeld en geluids kwaliteit zijn goed, Ik had eerder verwacht dat het slecht zo zijn als je het op de tv bekijkt maar dit is niet het geval. dus ik ben zeer tevrede met deze filmcamera

Astrid Vorstenbosch 14-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Fijne camera, helder beeld en weinig last van schokken als je snel draait. Het toestel ligt lekker in de hand omdat hij klein is, ideaal voor mensen met kleine handen.Hij is ook lichtgewicht wat fijn is zodat je niet met een zware camera loopt te sjouwen
Hij is gebruiksvriendelijk door een duidelijk menu.
De camera laadt snel op 1,5 uur volledig geladen en ik kan er lang mee filmen, op de basis instellingen.

Koos Vooijs 21-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Ik heb van een vriend deze camera mogen lenen en heb hem veelvuldig tijdens mijn vakantie gebruikt. Fantastisch gewoon. Heel gebruiksvriendelijk, lekker klein en ligt daar door lekker in de hand. Prima beeld en geluidskwaliteit en voor een prima prijs. Fantastische camera, ik heb direct na mijn vakantie deze camera voor mijzelf besteld.

renk 16-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Onze vorige camera was ook van jvc. Je merkt aan deze camera dat de kwaliteit blijft verbeteren. Het beeld is meer helder en duidelijker van de filmpjes. Het fijne is dat je geen klepje meer eraf hoeft te halen. Hij ligt makkelijk in de hand en is lekker licht. Praktisch is dat je er nu hoofdstukken worden weergegeven waardoor je opgenomen filmpje makkelijk en snel terug te kijken is.

Evelien1988 08-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS150 zwart

Ik was op zoek naar een kleine camera met goed beeld, dat is gelukt.
De camera is snel te gebruiken, de handleiding die erbij zit is eigenlijk niet eens nodig.Het enige wat je er nog bij moet kopen is een SD kaartje en dan kan je direct aan de slag.
Het beeldkwaliteit is goed. Eenvoudig aan te sluiten op de televisie.